tisdag 5 januari 2010

One at a time.

Hej på er!
Jag har hittat den! Hört den här låten ett antal gånger på MTV och tyckt den är så himla bra! Jag har dock inte listat ut förrän nu vad han heter, han som sjunger den. Lyssna och tyck till!


Jag var en äkta monstermamma idag på morgonen. Jag hade inte det minsta tålamod med stackars Kelly som fick stå ut med min dåliga attityd. Förlåt älskling... :( Jag får helt enkelt kompensera det när hon kommer hem i eftermiddag. Kanske ska ta med henne ut på en pulkatur i backen?

Jag tog faktiskt bilen till dagis idag, trots att jag knappt kommer ta mig till macken nu... Nåja, jag kom dit och hem i alla fall, så jag tar nog och promenerar ut för att hämta hem prinsessan sen. :)
Jag har haft sådan fruktansvärt jobbig träningsvärk i hela kroppen, och är väldigt imponerad av att jag inte gnäller över det förrän nu. *s* Jag har upptäckt muskler jag knappt visste fanns, det gör till och med ont under revbenen! Go striptease! Ska nog ta ett pass idag också tror jag. ;)

Förmiddagen har jag ägnat åt att dricka kaffe, käka rostade mackor och titta på G som i gemenskap. Någon som sett den filmen? Jag tyckte den var skitbra i alla fall! De bästa filmerna gjordes på 80-talet om ni frågar mig. Det är sån härlig stämning i såna filmer. :)

En ung Niklas Wahlgren och en bögspelande Magnus Uggla!

Nu ska jag plugga vidare på projektet och se om jag får ut några auktioner på tradera. Önska mig lycka till!
Puss hej!

Inga kommentarer: