fredag 15 januari 2010

Samma sak varenda gång...

Hej på er!
Jag har funderat lite på det där med prov och tentor. Jag har gjort det till min nisch att alltid vänta med pluggandet till in i sista minuten. Det innebär alltså att jag sitter och råpluggar nu (ja inte just nu i detta ögonblick förstås... *s*) och håller alla tummar och tår för att jag ska slippa göra om den. Samtidigt bryr jag mig inte så överdrivet mycket om det, eftersom det bara är att göra om den i värsta fall... Nåja, det återstår att se helt enkelt...

Jag har kollat igenom mina videoklipp här på datorn och funderat lite på om jag ska lägga ut något mer sångklipp på facebook. Det värsta är ju att jag tycker det är så fruktansvärt pinsamt att låta andra höra mig sjunga, även om jag fått bra respons... Tänk om någon hackar på mig, tänker jag, då lär jag aldrig mer öppna munnen för någon igen. Hm... Det rimmar dåligt med att jag faktiskt ska söka till Idol i år. Haha! Ja, jag får väl fundera vidare ett tag på det.

Nu måste jag ta tag i mitt liv. Antingen tar jag bussen in vid tolv eller kvar i ett. Det vore rätt skönt att komma i god tid och kunna sitta och läsa lite där innan vi ska börja skriva...
Ha en bra dag tills vi hörs igen!
Puss

Inga kommentarer: