onsdag 6 januari 2010

The show must go on...

Hej på er!
Just nu är jag så jävla bitter, förbannad, besviken och ledsen på livet. Fast egentligen ska jag bara vara tacksam. Tacksam för den tiden jag fått må så bra, och tacksam för att jag äntligen fått ett tecken. Nu går jag vidare med mitt liv. Jag tänker inte tolerera att bli behandlad som luft och vänta förgäves på att det kanske vänder. Livet är så mycket viktigare än så, och jag kommer hitta lyckan någon annanstans. Någon dag, längre fram. Just nu tänker jag inte lägga en sekund mer på att försöka hitta någon annan att slänga min kärlek på.
Jag hoppas jag åtminstone lärt mig av mitt misstag, och INTE gör om det...
I'm moving on...


Jag och Kelly kom precis hem från vår frukost hos Vickan och Hannes. Det var väldigt trevligt och väldigt gott! :) Kelly var så trött när vi kom hem att hon slängde sig i sin fåtölj, tvingade mig att sätta på Pippi Långstrump och sedan bestämde sig för att hon ville sova och fortsätta titta på Pippi sen. Tack! Okej för att jag älskar Astrid Lindgren-filmer, men någon måtta får det väl ändå vara... Vi har tittat på Pippi på de sju haven säkert 10 gånger på bara några dagar. Ja, vi sitter såklart inte framför teven hela dagarna, men det måste självklart stå på i bakgrunden för att inte Kelly ska bli helt galen. Hehe...

Vad ska jag göra nu då... Kanske fortsätta med pluggandet. Det är väl lika bra, så jag klarar ut att sluta första terminen med ett godkänt. *s*
Ciao!



Inga kommentarer: