lördag 9 januari 2010

Storbesök.

Tjingeling!
Jag sitter nu helt nypermanentad och faktiskt nöjd. Det blev väldigt krusigt, men jag tror det kommer se annorlunda ut i morgon när det är torrt och fixat. Lägger ut bilder då. ;)

Idag hade vi ju storbesök som jag nämnde tidigare, och hela lägenheten var full av folk. Det såg ut som ett smärre slagfält när jag och Kelly återigen var ensamma, men det var det värt! Tack Klara, Per och Emma för att ni tog med era barn och förgyllde min eftermiddag. :)
Kelly fick presenter också minsann, en Barbiefilm av familjen Eriksson, och kläder av Emma och Ella. Mycket bra grejer. :)

I morgon måste jag ta tag i mitt liv. Har inte pluggat ett dugg inför seminariet på måndag, och det känns lite sådär. Ska bläddra igenom boken vi skulle läst, och försöka svara på lite frågor. Nathalie kommer ju på förmiddagen, och då ska vi ge oss ut i pulkabackarna. Ja, om inte snön smält bort över natten förstås, för nu är det ju plusgrader! Typiskt...
Dags att sova lite tror jag. Sweet dreams!
Puss
Befolkat.
Angelica.
Ella.
Emma och en spöklik Kelly. ;)
Per och Mattias.
Min prinsessa.
Vovven.
Tillbaka till lugnet. Vi chillade lite med ännu en omgång av Pippi på rymmen. ;)

1 kommentar:

Emma Jonsson sa...

Haha, vilket snyggt kort du fick till:P
Tack själv, får stöka ner här hemma nästa gång. Säger till någon dag innan det blir städning;)