fredag 15 januari 2010

Tentan

Hej på er!
Jag vet att jag la in likadana videor i två olika inlägg. Det blev bara så...
Äntligen är tentan avklarad. Jag vet inte alls hur det gick. De kändes mindre bra, men hoppas ändå att jag kan ligga över gränsen för godkänt. Det gör mig inte så mycket om jag måste göra om den, men det vore skönt att få godkänt och sen kunna gå vidare och fokusera helt och hållet på vårterminen.

Jag sitter och småkollar på the City nu, och innan dess var det the Hills. Det är verkligen inga program som jag brukar lägga minsta gnutta energi att titta på, men nu blev det bara så. Alla tjejer ser ju verkligen precis likadana ut. Size zero och långt, böljande, vackert hår. Ja, blonda också såklart. Äkta Barbie-serier och de tillför mig absolut ingenting. Dessutom tror jag inte ett dugg på att de lever som vanligt när kamerorna är med. Jag tror stenhårt på att de spelar och fejkar massor för att det ska bli bra teve. Big no no!

Martina kommer hit runt halv sju, sju så ska vi fixa lite inför filmkvällen och dra iväg till Netto för att handla lite smarrigt. Jag tror att det blir Martina, jag, Jessika, Bissen, Mikaela och Jojo som ska trycka ner oss i min soffa och ha fredagsmys. Det gillar vi!

Jag som tycker det har gått så himla bra den senaste tiden. Ja, det har verkligen det. Jag tycker inte alls att situationen känns lika hemsk längre, utan har väl lyckats acceptera allt. Jag har ju bearbetat det här så himla länge eftersom jag tror att jag innerst inne visste hur allt skulle sluta, så jag hoppas jag har gått igenom det allra jobbigaste nu.
Idag kändes det dock rätt jobbigt att säga hejdå. Jag tycker mig ana en viss attityd som bubblar fram lite då och då, och det gillar jag verkligen! ;)
Nåja, ska försöka knuffa bort tankarna och fokusera på annat istället.
Ciao!

Inga kommentarer: