fredag 22 januari 2010

Thank God it's Friday!

Hej på er!
Äntligen fredag, eller vad säger ni? Lämnade av prinsessan på dagis vid nio, och åkte sedan direkt hem till Doc och städade. Hann med många samtal med mig själv och massor av funderingar och känslostormar innan jag var klar efter en och en halv timme. Städning är bra för själen! ;)
Jag har dock nu kommit fram till att folk som får en att må dåligt, förtjänar inte min energi, så jag tänker sluta engagera mig i saker och personer som inte tillför mig något bra. Detta är väl något jag kommit fram till miljontals gånger, och kommer garanterat att komma fram till det lika många gånger till, men varje gång är en bra gång!

Jag åkte hem och käkade lite lunch, och tänkte fixa mitt projektarbete så jag slipper det. Kelly ska hämtas om två timmar, så jag tänkte försöka mig på att få in hela klädseln i bilen, så jag slipper tjata om det mer sen. *s*

Vi skulle åkt hem till mina föräldrar i em hade jag planerat, men mamma skulle visst inte hem efter jobbet, så vi får städa, leka och mysa för oss själva istället. Tänkte laga färsbiffar med rostade rotfrukter idag, och ikväll kommer Martina förbi på lite filmkväll. Vi ska se Alvin och gänget. Hehe...

I helgen kommer jag inte uppdatera något förrän på söndag. Vi ska nämligen åka med Nathalie till hennes pappa i Torsås i morgon, och kommer inte hem förrän på söndag. Ska bli väldigt skönt att få komma bort och tänka på lite annat för en gångs skull. Vi ska åka pulka, leka med hundarna, grilla korv och ha jättemysigt! Jag gillar verkligen Nattas pappa, och vi kommer bli väl omhändertagna. :)
Dags att fixa projektet! Ha en bra dag!
Puss

Inga kommentarer: