tisdag 19 januari 2010

Till min ängel

Kelly. Jag kan inte tänka mig ett vackrare barn än dig. Du ger mig så mycket. Jag kan stå i timmar och bara se på dig när du sover. En kram från dig betyder mer än något annat, och du finns där vad som än händer. Jag önskar inget hellre än att få ha dig hos mig för all framtid, men jag vet såklart att det är omöjligt. Försvinner du från jordens yta, försvinner även jag. Jag kan inte på något sätt tänka mig ett liv utan dig. Jag skulle utan minsta blink offra mitt liv för dig. Jag skulle kunna leva ensam resten av mitt liv, bara jag vore säker på att du fick leva ett långt och lyckligt liv. Du är det viktigaste som någonsin kommer finnas i mitt liv, allt annat bleknar jämfört med dig. Du är mitt allt. Jag älskar dig så!






2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte vad jag ska säga?...Så vackert! Tårarna rinner medan jag läser din kärleksförklaring till Kelly, det är moderskärlek. Du är min lilla kameleont...i ena stunden festprinsessa och vamp, i nästa ambitiös student för att i nästa förvandlas till en rolig och lite galen tjej. men den bästa sidan av alla är när du förvandlas till den ansvarsfulla och kärleksfull mamman...fantastiskt! Jag älskar dig gumman! Mamma

Anonym sa...

Din mamma har helt rätt. Du har väldigt många sidor, som det ibland tar lite tid att upptäcka. Men när man väl upptäckt dem alla är det omöjligt att inte älska dig.

Du är väldigt speciell!