onsdag 10 februari 2010

Dejt någon?

Hej på er!
Jag är nyss hemkommen från en liten promenad i kylan. Jag blev helt chockad när jag såg att det faktiskt bara var runt 3 minus ute, då det kändes som 15! Kinderna är helt förfrusna, men vad gör det! Lite frisk luft skadar ju aldrig, och motionen är dödligt nödvändig. *s*

Jag har reggat mig på lite dejtingsajter nu, mest på skoj, men det är faktiskt kul att se vad det finns för typer där ute! Plötsligt händer det, ni vet, och då måste man ju vara förberedd. ;) Ska nog ta en funderare på att skicka en ansökan till Ensam mamma söker också när jag ändå är på gång. Haha! Fast nej, jag får inte in så många killar i min lägenhet så det kanske är bäst att avstå? *s* Vad kan vi då få ut av det här? Har jag gått vidare tro? Ja, jag försöker så gott jag kan och känner att jag har lyckats rätt bra. Heja Cecilia!

Martina dyker upp runt halv sju och skulle försöka hitta Avatar där hemma. Hoppas vi kan se färdigt den ikväll! Jag tänkte bara scones tills hon kommer, det beror på hur mycket jag har hemma... Jag är ju så jäkla hungrig just nu i detta ögonblick så jag får väl knapra i mig en morot eller något så länge...
Ciao!

Inga kommentarer: