onsdag 10 februari 2010

Hjärtattack, tack tack tack...

Hej!
Jag har nog hjärtfel, för så snabbt som det dunkar i bröstet och har gjort den senaste tiden kan inte vara normalt? Måste ju vara därför jag är så yr i huvudet hela tiden också! Stackars mig... *s*
Jag fick tag på läkaren igår och ska på undersökning på måndag. Får väl se om de hittar något fel på mig, annars har jag åtminstone varit och kollat... Ja, inte för hjärtat såklart, den här gången ska jag kolla magen. :) Har jag sagt att jag är hypokondriker? *asg*

Jag var löjlig och sov med lampan i hallen tänd i natt. Haha! Är det mörkt ligger jag bara och tittar ut i springan i dörren och inbillar mig en massa saker. Bäst att ha det tänt för säkerhets skull tycker jag. ;)

Linda har inte hört av sig än, så jag antar att det blir att spendera dagen här hemma. Det gör ingenting, jag kan behöva ägna mig åt att skriva jobbansökningar och bara vara. Ikväll skulle jag och Martina ha en dejt, så förhoppningsvis slipper jag sitta här hela dagen. *s*
Jag längtar så tills i morgon! Jag ska hämta Kelly tidigare från dagis och få vara med henne under eftermiddagen. Vi ska åka till Jennie & co. i Blomstermåla och leka lite, om det inte blir ändrade planer förstås. Ta inget för givet... ;)

Nej, nu ska jag nog pigga upp mig lite och beställa lite kläder från Ellos. :)
Puss hej!

1 kommentar:

Amanda sa...

Hihi, jag är precis likadan. Hypokondrisk som bara den, men har oturen att vara lite paranoid också. När tidningen kom en morgon och jag vaknade av det trodde jag det var någon som brutit sig in och skulle döda mig. Trevligt att träffa dig häromdagen!