onsdag 17 februari 2010

Lugna puckar. Och puckon...

Hej på er!
Jag sitter och kollar igenom examinationen som ska redovisas i morgon lite. Jag har så himla dåligt samvete för att jag inte har tillfört något alls, men mina gruppmedlemmar har blivit informerade om varför.

Jag har lugnat ner mig avsevärt sedan senaste inlägget. Jag behövde bara få ur mig all ilska just då med detsamma. Men därefter kom jag verkligen till insikt. Jag kan, vill och ska gå vidare helt och fullt. Jag har ju intalat mig mycket och verkligen kämpat på hela tiden, men inte förrän idag har jag känt att jag kommer lyckas på allvar. Jag förtjänar så himla mycket mer, och kommer lyckas hitta rätt till slut. Men nu ska jag njuta av livet (som faktiskt börjar se ljusare ut!) och ägna mig helt åt skolan. Det kan behövas med tanke på min enorma svacka...
Jag har också beslutat att det är dåligt med hat och ilska, så jag lägger undan den och fokuserar vänskapen. Det är trots allt en fin person, om än fantastiskt avancerad och skum. Visst finns inget tillstånd att så mycket som ens se på mig men det struntar jag fullständigt i. Vänner behöver man och man kan aldrig få för många av dem! I morgon ska det bli riktigt roligt med både middag och bowling, och jag ska njuta i fulla drag av trevligt sällskap och skratt.

Nu är det dags för mig att läsa på lite innan jag stupar i säng. Det blir en tidig och lång dag i morgon. Uppgång vid fem, iväg till dagis och skola, redovisa arbetet, hämta prinsessan på dagis, umgås och kramas och sedan iväg till Kalmar igen. Me like! Har jag sagt att livet börjar ljusna nu? ;)
Lyssna på några gamla godingar och sov sött!
Puss hej



Inga kommentarer: