söndag 7 februari 2010

Med hopp om livet

Hej där!
Jag har haft en riktigt bra dag med mycket skratt och kärlek. Vi åt potatisgratäng och falsk fläskfilé till middag, och blev bjudna på äppelpaj med vaniljsås till efterrätt. Det gillade vi! :)
Nathalie hade en dålig dag, så jag bjöd hem henne på melodifestivalkväll. Hon var inte svår... *s* Så kort efter att jag och min trötta prinsessa anlänt hem igen, dök min kära kvinna upp. Jag hjälpte henne att färga av sitt hår, och ska fortsätta med samma procedur i morgon.
Vi svullade TVÅ påsar popcorn och förundrades över hur dåliga de allra flesta bidragen i kvällens festivalomgång faktiskt var. Två bra låtar hörde vi. Jag gillade ju rödtoppen. ;)
Jag måste ringa ett viktigt samtal på måndag. Det känns lite tråkigt att historien ska behöva upprepa sig såhär. Tack Gud, du vet precis vad du ska göra för att få mig på bra humör... *s*
Dags att krypa ner i sängen! Sista dagen med prinsessan i morgon, och den ska avnjutas så mycket det bara går! Jag saknar henne redan...
Dessutom: Martina kommer hem! :D Jag ska möta henne vid bussen efter att jag lämnat Kelly. Vi har mycket att prata om...
Natti natti!

1 kommentar:

aleeekz - tävling pågår sa...

Hallå hallå :)
haft en bra dag än så länge? :)
tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html
om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .

ha det bra <3