onsdag 24 februari 2010

Min något fullspäckade onsdag

Godkväll gott folk!
Jag har precis tagit en dusch och ska strax plocka ut tandskenorna. Väskan är nätt och jämnt färdigpackad, så nu slipper jag stressa ihjäl mig i morgon. Jag har dessutom gjort klart min fotobok med Kelly, så den beställningen ska skickas iväg innan dagen är slut. Den blev så himla bra, och jag hoppas på ett minst lika bra resultat när den är färdigtryckt!

Jag började dagen med en timmes promenad i det underbara vädret! Jag glömde dock solbrillorna så mina ögon var nätt och jämnt blinda när jag kom hem igen... *s* Därefter fixades frukost och diskberget togs omhand innan Nathalie kom förbi på en snabbfika med kaffe, glass och riskakor. En salig blandning mao. ;)
Det tog ett antal timmar att få fotoboken som jag ville ha den, men efter fem var jag redo att knalla iväg till Martin och prinsessan. Hon blev så glad när jag kom att hon körde över mig med sin bil. Hemskt välkomnande. :) Det var underbart att få spendera ett par timmar med henne, så nu hoppas jag innerligt på att jag ska klara mig utan ångest och tårar till söndag kväll.

Mitt huvud har varit fyllt av jobbiga tankar idag. Jag har haft en jättebra dag på alla sätt och vis, men jag vaknade upp med en tomhetskänsla och den har hållit i sig hela dagen... Det är åtminstone väldigt skönt att man har fått sån distans på det hela, och bristen på kontakt gör ju faktiskt sitt. Man får väl helt enkelt tillåta sig att ha jobbiga dagar ibland, även om livet går spikrakt uppåt igen. Tre steg fram, ett bak, det är min filosofi! Huvudsaken är att man till slut kommer dit man vill...

I morgon dyker min studiegrupp runt tio, och vi ska ha lite knytkalas med bröd, kaka och kaffe. Ett par timmar senare ska vi förhoppningsvis vara klara och då åker jag och plockar upp Martina och Jojo! Jag kommer inte kunna uppdatera er med spännande händelser och bilder förrän jag kommer hem på söndag, men jag är ganska övertygad om att ni kommer klara er utan mig tills dess. ;)
De kommande dagarna ska fyllas med skratt, shopping, party och massa spontana äventyr, och jag kommer ha så roligt! Vi kan alla behöva komma iväg hemifrån några dagar ibland. Tänk på det! :)

Jag har lagt upp den på facebook, och nu tar jag mod till mig att lägga upp den här åt er. Jag vet att jag kommer få massor av elaka kommentarer, men de kommer jag inte bry mig om. Jag gör det här för att jag tycker det är så väldigt roligt, och jag bjuder åtminstone på mig själv! :) Alla har rätt till en åsikt, men är den elak kan du lika gärna hålla den för dig själv, för allas trevnad. Enjoy!


Nu ska jag prata med lite folk på msn och bara ta det lugnt innan jag ägnar mig helhjärtat åt min skönhetssömn. Ha nu ett underbart veckoslut så hörs vi på söndag igen! :)
Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättebra. Så duktig du är!