lördag 6 februari 2010

Ständigt dessa kojor

Hej på er!
Jag passar på att skriva lite när jag är på bra humör. :) Det får inte bli för mycket tristess och deppigheter, för då kanske ni tröttnar på mig. ;) Jag har åtminstone insett varför jag kände mig så oändligt lycklig i slutet på sommaren förra året. Det var ju såklart för att ladda upp med må-bra-energi inför vinterhalvåret. Men idag, mina kära vänner, mår jag bra. Lucky me... *s*

Kelly sover sött i sin säng, och jag tänkte passa på att samla lite på krafterna inför eftermiddagen. Vi gick upp klockan åtta idag, och fram till nu har vi återigen byggt en koja i vardagsrummet, tittat på Pippi på de sju haven TRE gånger, ätit pannkakor, jag har hunnit tvätta två maskiner tvätt, bytt sängkläder och diskat upp min disk. När prinsessan vaknar igen ska vi promenera hem till mina föräldrar. :) Det var ett bra tag sen vi var där nu, och jag känner att jag kan behöva ladda upp med lite familjekärlek inför kvällen. Jag tänker ta reda på något som skrämmer mig då, och förhoppningsvis blir det som jag vill ha det. Önska mig lycka till! ;)

Vi ska laga mat och äta massa onyttigheter som hör lördagen till. Jag vägde mig idag på morgonen, och trots att jag börjat äta mycket mer (både ordentlig frukost, lunch, mellanmål och middag) så har jag inte gått upp i vikt. Att jag känner mig som en uppsvullen blåval är nog bara hjärnspöken mao. *s*

Vi hörs av ikväll, och tills dess hoppas jag ni kommer ha en bra dag!
Puss på er

Inga kommentarer: