tisdag 9 februari 2010

Tunghäfta

Ikväll har jag pratat så mycket att jag tror jag fått tunghäfta nu till slut! *s* Kom precis hem från Sanna, där jag haft en jättetrevlig kväll! Hon bjöd mig på ugnsstekt fisk med rostade rotfrukter och sallad, därefter massa kaffe (som självklart rann rakt igenom kroppen och orsakade tre täta toalettbesök... *s*). Det blandat med massor av tjejsnack om såväl killar som barn och problemen som tillhör, resulterade i en mycket nöjd Cecilia. Tack! <3

Innan jag hamnade hos Sanna hann jag med en sväng till Martin och Kelly. Hon var så oförskämt söt idag i sin lilla rosa prinsesskjol och svartglittriga bolero. Jag blir lika imponerad varje gång jag ser att pappa Martin lyckats kombinera ihop en perfekt outfit, och då kan jag släppa taget om oron att hon går till dagis iförd smutsiga mjukisbyxor och trasiga tröjor... *tss* Det kanske är en förutfattad mening jag har, men de flesta pappor har ingen som helst känsla för kläder och matchande tillbehör när det gäller barn. Rätta mig gärna om jag har fel! ;)
Jag fick som jag ville i alla fall, och pussade massor på henne innan jag for vidare. Lyckades samla på mig en chokladbit med daim också, vilket var mycket välbehövligt för min utmärglade kropp... *asg*

Jag fick ett meddelande från Linda nu ikväll, som antydde att jag gärna fick ställa upp som privatchaufför åt dem i morgon när de skulle runt och shoppa i diverse mataffärer. Efter min planerade sovmorgon hoppas jag att jag känner mig klar i huvudet, annars får jag snällt avböja och ägna dagen åt att sitta hemma och tycka synd om mig själv istället. På tal om tycka synd så såg jag ambulansen här inne bland hyreshusen! Jag blir lika nyfiken varje gång samtidigt som jag håller tummarna för att det inte hänt någon jag känner något...

Det är nog läggdags för min del nu känner jag. Bort med sminket, ut med löständerna och skönhetssömnen kan inledas. I like!
Puss och godnatt!


Inga kommentarer: