tisdag 9 februari 2010

What to say...

Goddag!
Jag har ont i magen i vanlig ordning. Vet inte om det beror på kaffet den här gången. Blir tokig snart, och har ringt läkaren för att se om jag kan få en tid för koll. Det vore ju skönt att få veta vad det hela kan bero på, och om det finns någon hjälp att få... *s* Sitter och väntar på samtal nu.
Håller på och målar naglarna dessutom. Jag köpte ett stärkande genomskinligt nagellack för ett par veckor sedan och har kört stenhårt på det sen dess, men jag tycker inte att det hjälper. Min naglar är oerhört tunna och flikiga, och långa naglar är bara att glömma. Försöker jag odla ut dem en bit går de bara av till slut och jag blir lika förbannad varje gång! Jag vet att jag borde äta B-vitaminer, eftersom mitt hår också är väldigt dåligt. Skärpning nu om jag vill ha hår och naglar kvar när jag fyller 30!

Jag tog Hyndan in till skolan vid halv åtta idag på morgonen. Jag var knappt vaken, men orkade åtminstone ta mig upp ur sängen idag. Jag fattar inte hur jag kan vara så förbannat trött om morgnarna nu helt plötsligt. Satt och höll på att somna till flera gånger under föreläsningen om skrivlärande, men lyckades som tur var hålla mig vaken till slutet.
Jag och Carro tog en sväng till Nisbethska och hämtade ut våra tentor innan grupparbetet körde igång. På vägen dit vinkade vi på Daniel och Jimmy, och igår pratade jag med Gustav! Det är så kul att stöta på de "gamla" klasskompisarna lite då och då. Men på tal om tentan, jag hade bara 6 poäng. Gränsen för godkänt var 9 så det innebär att jag var riktigt usel. Tar igen det i augusti sen, och då ska jag minsann ha VG! *s*

Var förbi min mamma innan jag åkte hem till mig igen. Där fick jag kaffe och hann prata av mig lite, och så snodde jag med mig webcamen. Tänkte försöka mig på att starta upp någon youtube eller myspace-sida och ladda upp lite klipp om jag är på bra humör någon dag, men då måste jag ju ha ett lager med bra låtar. Haha! Det gäller ju att ladda upp inför Idol-audition nu. ;)

Ikväll är jag bjuden på middag hos Sanna, vilket ska bli väldigt trevligt! Innan dess hade jag tänkt hinna förbi x:et lite och pussa på Kelly. Jag glömde ju lägga i Pippi på de sju haven-skivan i fodralet, och den var tydligen väldigt saknad. Så den ska få följa med mig dit också!
Jag återkommer kanske ikväll, så tills dess får ni ha det toppen!
Puss hej

Inga kommentarer: