onsdag 17 februari 2010

WTF!?

Jag har ont i magen. Dessutom är jag helt mållös. Jag vet inte vad jag ska säga. Vad jag ska tycka, tänka och tro. Jag har aldrig varit med om något liknande. Jag är så full av hat just nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Och mitt i allt detta ska jag sitta och göra min del av gruppexaminationen. Det går inget vidare kan jag ju tillägga...

Just nu har jag ingen lust alls att bowla i morgon. Jag är väl mest rädd för att jag ska tappa besinningen och kasta bowlingklot omkring mig. För det är precis vad jag känner för just nu. Hur fan kan man tänka så? Hur kan man bete sig såhär! Det är sinnessjukt... Jag är mållös. Man ska aldrig önska livet ur någon men just i detta ögonblick vet jag faktiskt inte vad jag ska tro om mig själv. En olycka med bestående men kanske är lite mildare? Ja, det är precis vad jag hoppas på nu! *sticker stora spikar i en voodoo-docka*

Jag ska hämta min prinsessa om lite drygt en timme. Jag tänker ta vagnen ut och gå med henne tillbaka. Frisk luft kanske får mig på bättre tankar. Idag ska jag städa dessutom, för jag tänker inte gå omkring i alla dessa dammtussar en dag till!
Peace out

1 kommentar:

kultjej sa...

Men shit! Vad har hänt? tell me!