tisdag 23 mars 2010

Äntligen!

Hej på er!
Jag har precis skickat in både min tenta och den skriftliga delen av sagoprojektet. Det känns faktiskt ganska underbart måste jag säga. :)
Ska ta något att äta eftersom den där pulverdrinken inte höll mig mätt i mer än två timmar... *s* Jag ska göra klart min dockteater, och sedan ger jag mig ut på promenad. Förbi päronen och skriva ut papperen så jag har att öva på till morgondagen, till affären och inhandla musraketer eftersom jag lyckades få min mens idag (härlig info, inte sant? *s*) och sedan hem en snabbis innan Sanna står som nästa på dagordningen. Det blir visserligen ingen sen kväll eftersom jag måste hem och öva på teatern så jag gör den felfritt inför klassen i morgon, men trevligt ska det bli med lite (läs: mycket!) tjejsnack och avkoppling från pluggandet.
Ska nog be någon ta lite bilder när jag spelar upp den, kan alltid vara roligt för er att se. Ja, dockteatern alltså... ;)

Mat var det...
Ciao!

Inga kommentarer: