tisdag 2 mars 2010

Desperate Housewives!

Åh ja, ni läste rätt. Idag har jag inlett våren med Desperate Housewives. Love it! Satt och tjöt som ett barn framåt slutet, men jag antar att jag får skylla på trötthet. *s*
Ikväll är en jobbig kväll känner jag. Just om kvällarna behöver man någon att prata med, reflektera tankar med, kramas med... JAG behöver det i alla fall. Inte alltid, men just ikväll... Tur jag har "min" trevliga skånepåg på msn. Haha! :)

I morgon har jag bestämt mig för att stanna hemma igen. Jag får helt enkelt fixa en individuell uppgift och skicka in, men tänker helt klart åka in på fredag i alla fall, bara vi är friska och krya. :) Förlåt gruppen, men Kelly måste gå före. Hon är ju så underbart gosig nu när hon är sjuk (ja, det är hon annars också om än i något mildare form), och har tillbringat stora delar av dagen åt att sitta i mitt knä i soffan och kramas. Helt abrupt kan hon vända sig om och gnugga in ansiktet mot min hals och utbrista "min mamma!" Gissa om hjärtat växer till det dubbla! <3

Kollar på Cougar Town i bakgrunden nu, och kommer fram till att jag stormgillar (är det ens ett ord?!) Courtney Cox! Hon är både het och galet rolig. *s* Jag kommer säkert vara sån när jag är 40... Watch out!


Jag håller alla tummar och tår för att Kelly är piggare i morgon så vi kan gå ut en sväng. Det blev ju inget av med det idag eftersom hon vart så dålig hela eftermiddagen. Min stackars lilla flicka, kunde jag byta med henne skulle jag gjort det! Fast å andra sidan hade jag nog aldrig orkat med henne om jag själv legat däckad i magsjuka och hon varit frisk... Dilemma.

Jag måste bara bjuda er på två videor av samma låt. Jag blir alltid så varm i hela kroppen när jag hör den här. Titta gärna på båda! :)




Jag tänker gå och lägga mig tidigt ikväll. Det är sinnessjukt så trött man blir av att göra ingenting i en hel dag... Ja det förstås, NÅNTING har jag ju gjort. Tvättat, städat, diskat, lagat mat och tagit hand om sjuklingen var tillsammans en kraftansträngning som hette duga! *flina*
Natti natti!

Inga kommentarer: