torsdag 25 mars 2010

Galna brudar på språng!

Äntligen hemma! Jag är helt slut i både fötterna och huvudet nu efter allt spring, skratt och sorl i Kalmars alla affärer. Vi var verkligen precis överallt! Riktade in oss på Ikea till att börja med, fikade och spanade på både folk och fina saker till våra respektive lägenheter. Hamnade vidare på Hansa City och handlade ett fåtal saker på H&M.
Bestämde oss för att dra in till stan och tog sikte på Baronen. Efter några besök i provrummen lite här och där fick det bli tre tunikor, ett par trosor, strumpbyxor och lite vanliga strumpor. Allt för endast 280 kronor. I love REA! :D
Vi utnyttjade min rabattkupong på Donken och käkade lite mat ute i solskenet (ja för gud vilket väder det har varit hela dagen!). Hann med en snabbrunda på Coop och Maxi innan vi äntligen satte oss i bilen och puttrade hemåt igen. Tack Martina för en underbar dag! <3

Kläder från Gina och en supersöt påsväska(?) från Ikea. :)
Köpte den här och en likadan i mintgrönt på rean!
Det här är klänningen jag köpte med mamsen häromdan. Håll utkik efter mig på lördag. ;)

Jobbet ringde och bad mig jobba i morgon, så min fredag är redan fullspäckad! Som tur är jobbar jag bara mellan åtta och fyra, då hinner jag handla lite både här och där innan jag, Martina och Nathalie ska äta tacos och titta på film. Ja, just nu känner jag att jag verkligen älskar mitt liv fullt ut igen! :)I'm the sweetest TROUBLEMAKER! (tror flera är villiga att hålla med mig...)

Nu ikväll måste jag betala räkningar. Jag har inte ens tittat på mina utgifter den här månaden, så det känns lite pirrigt med tanke på att jag redan spenderat en del pengar i stan... Nåja, i övrigt blir kvällen mycket lugn! Jag behöver samla krafter för att orka charma alla kunder i morgon. ;)
Puss på ett tag!

1 kommentar:

Anonym sa...

du är verkligen söt