onsdag 10 mars 2010

All the right moves

Hej på er!
Jag sitter hemma hos mamma och pappa och planerar en resa till Gotland med familjen i slutet på sommaren! Det var så många år sedan vi överhuvudtaget gjorde något tillsammans, så jag hoppas innerligt att det blir av. :)

Jag har varit på Mölstad idag igen, och det var lika roligt som igår! Barnen verkar tycka om mig lika mycket som jag tycker om dom, och jag ser verkligen fram emot att få komma tillbaka och göra min långa praktik där efter påsklovet. :)
Jag var där fram till lunch, och sedan gick jag hem för att fixa ihop en pastasallad med strimlad kassler att ta med mig hem till päronen. Det var dock bara jag och mamma som fick njuta av mitt mästerverk... *s*

Förstår ni hur bra jag börjar må nu igen! Efter det troligen jobbigaste vinterhalvåret i hela mitt liv, börjar jag komma på fötter igen och det känns underbart! Jag längtar till så många saker, inte minst sol och bad, grillning, härliga påhitt i solen med prinsessan och sommarpartyn. Ja, den här sommaren kommer bli BRA! :D

Tänkte promenera (ja, för promenera är det enda jag gör nuförtiden) hem till x:et och prinsessan en sväng nu i eftermiddag också. Känner att jag skulle behöva pussa lite på Kelly så jag klarar mig ett par dagar till. Min Boksamtals-uppgift måste göras klar innan jag går härifrån, så jag kan passa på att skriva ut den. Jag borde verkligen överväga att skaffa en egen skrivare, det skulle helt klart underlätta livet lite grann...

Jag bjuder på en toppenlåt tillägnad min kära lillebror som lyckades fixa sitt körkort idag! Grattis. :D Det är inte klokt vad åren går fort... *s*



Inga kommentarer: