onsdag 24 mars 2010

Hur som helst...

Hej på er!
Redovisningarna är avklarade och jag kan härmed slappna av. Ja, åtminstone tills jag får besked om jag har klarat tentan... *ts* Dockteatern blev lite av ett fiasko kände jag, eftersom jag fick sån scenskräck att jag glömde hälften av vad jag skulle säga... Lärarna sa att jag blivit godkänd i alla fall, så det kan inte varit så illa som det kändes. :)

Hamnade hos Jennie & co. en sväng efter skolan, och efter några timmars kaffepimplande, tjejsnack och alfapet åkte jag för att besöka min prinsessa. Hon var precis lika vacker som vanligt, och nu hoppas jag att jag klarar mig fram till lördag! Då ska jag nämligen få äran att ha henne hos mig medan Martin jobbar. :D

Usch, jag skakar i hela kroppen. Varför var det tvunget jag som skulle behöva släppa bomben? Jag har ju gjort rätt för mig nu i alla fall, och hade han varit ärlig från första stund hade hon sluppit bli så förnedrad... Jag lider något oändligt med henne faktiskt! Samtidigt är jag fruktansvärt stolt över mig själv att jag höll vad jag hade lovat mig själv, att vara ärlig. Han är ändå inte en del av mitt liv längre, så jag borde bara låta det passera...

Nu blir det Greys Anatomy och sedan lovar jag att visa er en bild eller två från dagens fiasko. :)
Puss hej!

Inga kommentarer: