måndag 29 mars 2010

Jag undrar...

... vad som hänt med mina bilder på bloggen. Min header syns inte på min dator, men jag hoppas det bara är här! Vore ju katastrof annars... *tss*

Jag håller på med tandblekningen nu, det var längesen sist! Man ska ju bleka med jämna mellanrum under en viss tid för att få bäst resultat, men det är inte alltid jag hinner eller känner för det. Det hela orsakar ju allt som oftast en del kortvariga men ytterst obehagliga ilningar, så jag anser att jag kan behöva vila mina stackars tänder lite emellanåt. Jag har säkert hål någonstans, annars borde det väl inte ila så förbannat?

Det har varit en bra måndag idag! Vart i skolan från klockan tio och arbetade i gruppen. Trodde vi hittade porten till Narnia, men det visade sig bara vara utrymmet under hörsalen. *fnissar*
Efter en lagom tråkig föreläsning fick vi åka hem, och jag hämtade upp min lilla tokstolla. Det är så underbart att få ha henne hemma! *kärlek*

Ikväll känner jag mig så kärleksfull. Det enda som saknas är någon att kasta det på... Nåja, med lite positivt tänkande kommer man långt, och han den där är faktiskt nätt och jämnt väck ur mitt huvud. Stora framsteg sen han började hata mig! *yeey* Jag är mäkta stolt över mig själv, och jag mår inte det minsta dåligt över att jag aldrig kommer träffa honom igen. Han var inte min typ anyway... ;)

I morgon har vi återigen skola, och vi ska få se ännu en film på lektionstid. Jag gillar min utbildning!
Nu ska jag ägna mig åt nätshopping och mejlsvar på diverse communitysajter. Bättre sent än aldrig! *s*
Ciao!

Inga kommentarer: