tisdag 9 mars 2010

Let's make it a shortie

Godkväll!
Bara en kort summering av dagen: barnen var underbara och jag ser fram emot morgondagen då jag frivilligt valde att spendera min dag tillsammans med klassen igen. :)
Storstädade min lägenhet, åt några morötter (ja, för det är inte klokt så nyttig jag blivit!) och diskade upp mitt berg av disk. Jag har promenerat massor fram och tillbaka överallt och nu ikväll vart Sanna på besök. Lovely!

Cougar Town står på schemat, och därefter tänker jag lägga mig och sova. Jag startade upp datorn av en anledning, men får stänga av den utan att ha åstadkommit ett dugg. Vilket skit! Jag har dock bestämt mig, och jag tror jag kommer få som jag vill bara jag får tillfälle till det. ;)

Just nu, mina kära läsare, NJUTER jag för fullt av mitt singelliv och jag kan knappt vänta till sommaren med gatorna fulla av flörtvänliga killar! Me like. ;)
Vi hörs mer i morgon, och då lovar jag er en bättre update. Sov sött!
Puss

Inga kommentarer: