onsdag 24 mars 2010

Oops...

Jag har gett mig ut på okänt vatten... Jag har dock varit med om värre krig, så jag hoppas jag ska ta mig ur det här lika levande som de andra... Jag har trots allt gått vidare med mitt liv och mår äntligen riktigt bra igen känner jag. Gjort är gjort, och kan inte ändras hur mycket man än vill...

Här får ni några bilder från dockteatern! :D



I morgon kommer bli en bra dag med Ikea och Mode med min fina pulla. Looking forward! Ja, om ingen galning kommer och mejar ner mig med en kundvagn. Man vet ju aldrig i dessa dagar...
*s*

Nu ska jag tvätta bort sminket och göra mina numera obligatoriska situps innan jag slänger mig i sängen och ber till Gud att jobbet inte ringer i morgon. Skulle få så fruktansvärt dåligt samvete om jag sa nej, samtidigt som att jag verkligen ser fram emot en dag i Kalmar! :/
Natti natti!

Inga kommentarer: