söndag 14 mars 2010

Partyhelg

Jag känner mig så nere och ledsen idag i vanlig ordning såhär dagen efter en fest. Huvudet och kroppen mår väldigt bra, men mitt psyke drabbas alltid... Jag saknar honom så väldigt mycket. Vet inte om det skulle underlätta att få bekräftelse på mina känslor, men det finns väl något positivt med allt. Nu kan jag istället se honom som en egoistisk skit som inte tar hänsyn till någon annan än sig själv, och det underlättar något i den här förbannat utdragna processen. Ja, idag är en jobbig dag...

I övrigt har hela helgen varit underbar! Klassfesten var trevlig, men jag stannade inte kvar i Kalmar över natten som planerat. Nej, de ringde från jobbet under eftermiddagen och jag lovade att dyka upp klockan åtta på lördag morgon. Tog bussen hem vid halv tolv, och var pigg och glad när jag anlände till jobbet några timmar senare. :)
Istället satsade vi på fest igår, och hamnade på en förfest i Funkabo med Caroline från klassen. Det var så väldigt mycket roliga människor, och det var minsann lite tråkigt när vi beslutade oss för att åka in till stan vid tio för att ha någon chans att komma in på Harrys. Och det gjorde vi... ;)
Många timmars dansande och prat med mer eller mindre välkända människor orsakade enorm trötthet och en aning huvudvärk som dök upp när vi satte oss på nattbussen hem.
Idag trodde jag inte mina ögon när jag vaknade. Min klocka på nattduksbordet visade 12:57 och jag nästan flög upp ur sängen. Man kan ju inte ligga och sova så länge, inte ens om man kommit hem klockan halv fyra på natten. *s*

Kelly kommer hem idag, och jag är helt pirrig i hela kroppen av längtan och saknad. Vi ska ha en helt underbar vecka tillsammans! :D
Jag borde se till att komma igång lite, ta en promenad och handla lite innan jag åker och hämtar hem henne. Hela dagen bli ju liksom lite förstörd när man vaknar såhär sent! Jag hade hunnit med hur mycket som helst om jag istället hade gått upp klockan elva när jag först vaknade till... *ts*

Jag är lite bitter över att jag missade hela melodifestivalsfinalen! Jag som så gärna ville se den... Bjuder er på lite låtar av Leona Lewis för att trösta mig själv lite. Lyssna på dem! :)
Bilder från helgen dyker upp under dagen, håll ögonen öppna!
Puss hej!


Trailer från Avatar. Har ni inte redan sett den, GÖR DET! Den är fantastisk.


Visst, det är animerat, men väldigt fint. :)

Inga kommentarer: