torsdag 25 mars 2010

Psycho?

Hej på er!
Jag vill börja med att säga att jag tycker det är tråkigt att framställas som en desperat psykopat, men om det är vad han vill intala henne, och om det är vad hon väljer att tro, så fine! Jag vet ju att jag är underbar och inte det minsta desperat så jag kan hantera det. :)
Har fått ett par hatmess av honom, men jag vet att jag gav mig in på ett känsligt område. Jag är faktiskt förvånad över hur lite det berör mig. Det kanske har att göra med att jag verkligen släppte honom den gången han bevisade vilken fel bild jag haft av honom hela tiden? Nåja, han kommer ju alltid ha en liten plats i mitt hjärta, men den platsen är avspärrad och infekterad nu. Ja gott folk, jag mår faktiskt oförskämt bra trots omständigheterna! :D

Nu ska jag fixa håret och börja göra mig klar för avfärd. Jobbet ringde inte idag, så jag kan slappna av och bara ha roligt. Det gillar vi! :)
Ha en härlig dag!
Puss

Inga kommentarer: