tisdag 23 mars 2010

Time to work!

Godmorgon får jag väl säga eftersom jag själv gick upp alldeles nyligen. Och jag som skulle ta mig upp vid nio idag! *gah* Nu blir det en hel timmes mindre tid till plugg, men jag ska nog klara det! Gäller bara att hitta den berömda motivationen och inspirationen till att skriva något fyndigt... Sucks to be me...
Efter morgondagen kan jag släppa allt plugg och fokusera på allt roligt som händer i veckan istället. En tur till Ikea och Mode på torsdag med min kära Martina, middag och filmkväll på fredag, rockabillyn på lördag och bara en massa chill på söndag innan min prinsessa kommer hem! Me like. :) Ja, och ikväll blir det en träff med allra finaste Sanna. Looking forward!

Jag som alltid brukar ha så mycket att säga... Nu är det bara plugg i huvudet på mig, och det är väl tur! Här får ni en charmig låt att lyssna på tills vi hörs igen. :)
Puss hej!




Inga kommentarer: