torsdag 8 april 2010

Åh vilken dag!

Godkväll!
Jag har varit totalt jättetrött hela dagen och inte gjort någon som helst nytta känner jag. Låg i sängen till halv tolv och förflyttade mig till soffan där jag blev fast ett par timmar med min kaffemugg och en kanna kaffe på värmning. Jag tog mig dock i kragen och ringde rörmokaren som kom och fixade avloppet i handfatet i badrummet. Det har varit stopp där alldeles för länge, så nu tröttnade jag helt enkelt på riktigt. *s*
Gav mig ut, nästintill osminkad och mer död än levande, till affären och handlade lite nödvändigheter och en Coca Cola light som i vanlig ordning var mindre god och alldeles för sötsliskig för att smaka annat än sött. De hade ju ingen vanlig cola i halvlitersformat... *fnyser*

Nu mina vänner, ska jag ägna lite tid åt att beskriva min fullspäckade gårdag för er som är intresserade. Roligt va! ;)
Dagen började som jag skrev igår, med en promenad i Blomstermåla med Tony. Därefter satt vi i solen på deras balkong och pratade lite skit innan jag åkte hem och fortsatte vara social hemma hos Charlotte och Lovisa istället. Mycket trevligt!
Jag hann inte mer än hem förrän Nathalie dök upp med blåbärsmazariner och ett strålande humör. Lovely! Vi drack kaffe och smaskade i oss fikat innan hon åkte hem och jag stressade mig klar inför kvällens utgång.
Herrejesus så roligt vi hade på förfesten! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, dansade Macarena, sjöng, drack och skrattade i massor. Vi tog sikte på Harrys där det var både partykaraoke och dansgolv.
Efter en helt fantastisk kväll åkte vi hem med älskade Nathalie som offrade sin nattsömn för att åka in och hämta oss. Mycket kärlek till henne!

Det kändes lite skumt idag när jag vaknade, för jag var ju så inställd på att det var söndag och att jag skulle få hem min prinsessa igen. Men vad nu liksom, det är ju en evighet kvar innan jag får hem henne... *bitter* Jag saknar henne så väldigt jättemycket...
I morgon har jag planer på att tjäna pengar, hur det ska gå till får ni veta mer om i morgon. ;)
Nu är det hög tid att sätta punkt och spåna vidare på potentiella låtar.

With love/Cecilia

Tony och en av de alldeles förskräckligt ulliga och inte minst gulliga valparna!
Doj-Doj. Hur kan man döpa en hund till Doj-Doj? Låter skumt i mina öron...
Förfestens värdinna Elin, jag och Carro. :)
Caroline hade med sig en härlig kompis från Emmaboda. :)
Vi gav oss på att dansa synkat till Macarena. Det gick sisådär... *s*
Och så blev jag och Martina tvungna att göra oss till. Haha!
No comment...
Karaoke! Det gick utomordentligt dåligt, men kul hade vi! :)
Ann var lagom glad och galen. :)
Underbara Maria med sin söta Daniel dök upp. Mycket roligt! :)
Dansgolvet var fullbelagt, men vi trängde oss in och skakade rumpa för kung och fosterland. :D
Min pulla. *kärlek*
Mot kvällens slut var vi alla trötta i både huvud och fötter...
Jag bjuder på en osminkad Cecilia. Festligt va! ;)

1 kommentar:

Pullan sa...

haha jag älskade dom här bilderna :P