tisdag 6 april 2010

Äntligen tisdag!

Hej på er kära läsare!
Idag är det äntligen tisdag igen, och ni vet väl vad det innebär? Desperate Housewives och Cougar Town! Jippie! I övrigt är väl dagen inte så sprudlande, åtminstone inte vädret.
Jag är minsann alldeles väldigt glad och tillfreds med livet i alla fall. Kom hem från Kalmar med bussen för en timme sen ungefär, och har haft en jättetrevlig kväll/natt. :) Killen jag hälsade på är så jäkla mysig på alla sätt och vis. Att han sen är alldeles förskräckligt snygg också är ju bara ett stort plus i kanten. *yummie* Vi kommer nog inte ses igen eftersom han ska flytta, men vafan. Man måste väl våga ta alla chanser man får att träffa "nytt" (ja, för just den här har jag gått i samma klass som. Jag verkar dras till klasskompisarna... Haha!) trevligt folk, om så bara för en gång. :)

Jag passade på att sitta ute i solen så länge den höll sig framme på min balkong. Nu blev det ju helt plötsligt mulet och jävligt, men vad gör det! Jag har inte särskilt mycket planerat för dagen så jag kan gott o väl sitta bänkad framför datorn till kvällen. Ska visserligen hälsa på Martin och Kelly en sväng runt fem så han får lite mer kläder till Kelly, och så cykeln såklart. Vi borde verkligen köpa en cykelstol till... *s*

Sanna står på schemat för kvällen, men jag vet inte riktigt hur det blir med tanke på att hon är i Kalmar och jobbar idag. Håller tummarna för att vi ändå kan träffas en stund och utbyta lite skvaller. :)
Vi hörs säkert senare mina vänner! Ha en härlig dag. :)

With love/Cecilia

Inga kommentarer: