söndag 18 april 2010

Barnkalas!

Hej på er!
Helgen är slut om bara en kort stund och en ny vecka börjar. En vecka full av möjligheter och nya äventyr. Självklart ska jag spendera hela veckan med alla mina små godingar, många vänner, förändring och kanske lite party. ;)
Gårdagen avslutades i mycket trevligt sällskap! Kan ni tänka er att jag fick blommor?! Jag vet inte när det inträffade sist... Det var häftigt i alla fall, och jag tror jag borde börja frottera mig med såna människor lite oftare. ;)


Idag sov Kelly till klockan tio, och jag höll på att tappa hakan när jag kikade på klockan när jag hörde henne vråla att det var bråttom för att hon minsann ville gå upp. Haha! <3
Vi gick upp och åt en ordentlig söndagsfrukost med ägg, yoghurt och rostat bröd. Tvättade lite sängkläder och donade här hemma innan vi sprang iväg och hetshandlade present till Gabriel som vi skulle på barnkalas hos tidigt på eftermiddagen.
Det visade sig bli Kelly tillsammans med (låt se nu... *räknar på fingrarna*) nio (?) femåriga killar, och gissa om hon stormtrivdes! Hon är ju lika killtokig som sin mamma... *s* ;)







Nu är hon hemma hos pappa Martin igen, och jag har det tyst och tomt här hemma. Ja, inte tyst kanske med tanke på att jag spelar hög musik för tillfället... *s* Ska kika igenom VFU-uppgifterna en sväng och välja ut en saga att läsa för barnen i morgon. Jag har nämligen fått i uppgift att hålla i dagens morgonrutiner med almanacka och saga. Ska bli skrämmande men roligt. ;)

Dags att hoppa i säng nu, men jag återkommer i morgon igen, var så säker! ;)
With love/Cecilia

Inga kommentarer: