fredag 2 april 2010

En premiärtur

Godkväll!
Jag har i detta nu en het dejt med Johnny Depp och min chipsskål. *gilla* Chipsen smakar dock ingenting knappt, så jag misstänker skarpt att jag har en jobbig förkylning på gång. Jag har haft lite ont i halsen hela dagen, det känns liksom irriterat i svalget, och bihålorna börjar värka lite. Det positiva med att bli dunderförkyld är ju att man (läs: jag) inte har någon matlust, så då kan jag lägga i racerväxeln och se till att gå ner det jag kommer ökat i vikt nu över påsk. Jag är inte bitter jag, sånt man själv kan påverka ska man inte deppa ner sig för. *s*

Vi har haft en toppendag på alla sätt och vis! Tog en promenad på förmiddagen, sedan somnade vi båda och vaknade till ett par timmar senare. Mycket välbehövligt!
Kelly tog premiärturen med sin trehjuling ute i det fina vädret! Den är ganska stor och tung, så det verkar inte vara helt lätt att trampa runt på den, men hon lyckas. Min duktiga lilla flicka. <3 Jag glömde dock kameran, så det blev inga bilder...

Hon fick sitt påskägg idag och det var mycket uppskattat! Jag fasar lite för resten av helgen då jag säkert kommer få sota för mitt godisinköp. Det gäller väl bara att ta det lite med måtta, vilket jag tycker jag alltid lyckas rätt bra med. Så jäkla roligt vi hade det vid middagsbordet idag förresten! Vi båda skrattade så vi höll på att kikna efter en rad med konstiga grimaser och skönsång. Det är tur vi är lättroade båda två. *s*
Tacogratängen var för övrigt supergod, trots lite svårigheter med att känna smak.

Nu ska jag spana in H&M och se om jag lyckas hålla mitt klickande pekfinger i styr. *s* Ha en underbar påskafton mina kära läsare!

With love/Cecilia

Inga kommentarer: