lördag 3 april 2010

Hej på er alla härliga och mindre härliga människor!
Hoppas ni har haft en underbar påskafton, för det har vi! Vi har ägnat dagen åt familjemys, mat och solsken. Tog en raggarsväng med trehjulingen idag på förmiddagen, och medan prinsessan tog sin powernap passade jag på att baka en sockerkaka (som på två minuter blev bränd...) och lapade sol på balkongen en stund. Härligt!
Vi gick iväg till päronen ganska tidigt, och Kelly fick gå nästan hela vägen. Hon ville bara sitta i vagnen korta stunder under hela promenaden, och det är ändå en bit att gå för så korta ben som på en två-åring. :)
Massa smarrig påskmat och så min småbrända sockerkaka stod på menyn, och sedan var det som alltid krångel att få med mig LaDiva hem. *s* Tack lilla familjen med extra tillbehör (i form av lillebrors flickvän) för en fin dag! <3

Jag har bestämt fått mig en liten pojke i hasorna. Kan nog inte påstå att det känns särskilt bekvämt med tanke på att han är lika gammal (ung!) som min lillebror. *gah* Hoppas han bara är väldigt social och sällskapssjuk... Kan tänka mig att det är någon sån skummis som busringt hem till mig på anonymt nummer ett antal gånger om kvällarna nu i veckan... *irriterad*

Jag som hade tänkt presentera hela min dag med enbart bilder, men som vanligt har jag för mycket på hjärnan för att låta bli att skriva. *s* Lägger upp alla bilder i nästa inlägg och bjuder på en Nemi. Lovely! :D

With love/Cecilia


Inga kommentarer: