onsdag 21 april 2010

Hulliganbrud?

Hej på er!
Ikväll kör jag på en Cecilia-kväll helt utan måsten. Jag borde plugga, men väljer att göra annat som jag VILL göra istället. Åtminstone ikväll, i morgon är en annan dag. *s*
Idag har jag kört uppvärmingslek med barnen på idrotten, och det gick kanon! De var helvilda och ville inte vara så tysta som jag vet att de kan, men jag tror inte det beror på att det var just jag som höll i det. De var lika vilda mot sina ordinarie fröknar... ;)

Jag har inte varit klok på vädret idag! Det var uppehåll när jag gick iväg idag på morgonen, men hela dagen från att jag kom fram och in i värmen har det regnat till och från och varit kallt och rått... På väg hem var det solsken blandat med regn och snö. Lovely... *pekar finger åt väderguden*
Gick förbi Martin och prinsessan när jag slutat, och det var bara SÅ välbehövligt! Fick världens bamsekram och välkomnades av världens vackraste leende när jag kom innanför dörren, och bara det gjorde min dag! <3
Ägnade lite drygt en timme åt att mysa innan jag pussade henne hejdå och gick hem.
En sak är då säker, Martin kommer göra henne till en äkta fotbollshuligan. Hon är helt galen och älskar att spela fotboll! Det är visserligen bra, för trots att sport är det värsta jag vet tycker jag det är bra sysselsättning för barn samtidigt som att det ger extra möjligheter till att skaffa kompisar. :)

Jag tror nog att jag ska ta och tvätta bort sminket och börja göra mig klar för John Blund. Jag sover så jäkla lite nuförtiden, och med tanke på all energi som går åt till att vara uppmärksam om dagarna så är det inte konstigt att jag är helt slut i hela kroppen och huvudet framåt eftermiddagarna. Mera sömn åt Cecilia! Hänga tvätten först bara kom jag på... *suckar*

With love/Cecilia

Inga kommentarer: