tisdag 13 april 2010

I ärlighetens namn

Jag har haft ännu en härlig dag bland barnen! Fick frågan om varför jag har massa prickar i ansiktet, en kommentar om mitt hår som tydligen ser ut som trollhår, en komplimang som antydde att jag var en bra fröken och en jobbig fråga om en person i mitt förflutna. Tack gode Gud för nödlögner! ;) Ja, barn är faktiskt helt underbara!

Jag och prinsessan promenerade hem till mina föräldrar i det fina vädret. Blev bjudna på fika och lite familjemys innan vi gick hem igen. Kvällsrutinerna har inte fungerat särskilt bra hittills den här veckan, tur det är många dagar kvar. :)

I morgon blir en lång dag i skolan (ja Lotta, jag är på Mölstad! :D), så jag måste tyvärr sätta punkt för kvällen. Jag hoppas på lite mer skrivarork i morgon. Ha en härlig natt!

With love/Cecilia

Inga kommentarer: