fredag 2 april 2010

Långfredag!

Hej på er alla!
Vilket underbart väder vi har! Det spelar inte den minsta roll att jag känner mig lite som en levande död, jag är alldeles lycklig idag ändå. :D
Kelly ville inte sova längre än till kvart över sju, men jag har ju nästa vecka att se fram emot på sovmorgonsfronten. Barnledig + skolledig = många långa sovmorgnar! Ja, om inte jobbet ringer och vill ha mig förstås. ;)

Det är tydligen Astrid Lindgren-maraton på teve idag. Satte på teven och där visades Vi på Saltkråkan. Bytte över till barnkanalen när det var slut och där kör de Ronja Rövardotter. :D Det blir bestämt en tur till Astrid Lindgrens Värld i sommar. Ska bli underbart. <3

Nu ska vi klä på oss och ge oss ut en sväng i solen. Ska försöka handla lite till kvällens middag. Tacogratäng. ;) Funderar lite på om jag ska ge prinsessan sitt påskägg idag istället, så hon har någon chans att äta upp godiset innan hon åker till pappa M. Spånar vidare, och under tiden får ni ha en alldeles förträfflig dag!

With love/Cecilia




Inga kommentarer: