måndag 5 april 2010

Looking good

Hej på er!
Idag är det verkligen inget uppiggande väder, men jag är glad ändå. :)
Jag tog min välförtjänta sovmorgon, och gick inte upp förrän efter halv elva. Lovely! Duschade, rakade benen och målade naglarna, så nu känner jag mig fräsch inför kvällens äventyr. *blink*
Tog en promenad i regnet hem till päronen, och här sitter jag nu. Har tryckt i mig lite kaffe och en o annan kanelbulle, så det där med min planerade diet började inget bra. Vågen gjorde mig dock på bra humör idag på morgonen, så jag känner ingen panik. :)

Jag pratade lite med x:et idag, och prinsessans munsår har inte blivit värre. Har ett rätt så stort kontrollbehov, och när hon befinner sig där och jag vet om att det möjligen kan vara sjukdom på gång, är jag nog en pain in his ass... Det får han dock stå ut med, för det är sån jag är. :)

När jag satt och pimplade dagens andra kopp kaffe tittade jag lite på Ellen DeGeneres på teven. Jag gillade verkligen inte det programmet innan, men har totalt ändrat mig! Hon är galet rolig och så jävla generös att man mår illa... Hade gärna åkt dit och tagit emot alla galet dyra presenter. *s*
Det var i alla fall en kvinna på besök som hade skrivit en bok om skönhet. Så jäkla billiga och bra tips, om än något konstiga. Man skulle använda lönnsirap som hårinpackning med jämna mellanrum för att få ett luftigt (och garanterat klibbigt) hår. Aspirintabletter och citronsaft används till fotinpackning och så var det nån annan sörja som stramade upp vävnaden runt brösten och gav fasta boobs. Tror nästan jag ska köpa den där boken. :P

Nej nu ska jag försöka få i mig lite mat, och sedan ge mig hemåt och göra mig klar för "dejten". Wish me luck! ;)

With love/Cecilia

Inga kommentarer: