måndag 19 april 2010

Nyfriserad och avsnackad

Godkväll!
Sanna och Martina har precis gått och jag ska strax hoppa i säng.
Det har varit en lång och något slitsam dag faktiskt, men jag skyller på att det är måndag. ;) Inledde dagen med barnen med att läsa en saga och jag tyckte faktiskt att det gick riktigt bra. I alla fall för att vara första gången och just MÅNDAG... *s*
När jag hade slutat för dagen gick jag till frisören som jag planerat. Bara en som satt och väntade och det tyckte jag var perfekt! MEN... de som var före skulle permanenta håret och gud vet vad, vilket resulterade i att jag satt i den där jäkla soffan och bläddrade igenom i stort sett varenda tidning i frisörsalongen i väntan på min tur. En och en halv timme senare fick jag äntligen slå mig ner i frisörstolen, och nu är jag fräsch i håret igen! :D Nåja, hon la i nån hårinpackning på mig som ska tvättas ut först i morgon, så jag gick ut med håret i en flottig knut på huvudet, men jag var nöjd ändå. Hehe...

Nu ikväll har som sagt och skrivet både Sanna och Martina varit här på tjejsnack och baguetter med tonfiskröra. Mycket smarrigt och ännu mera trevligt! :D
Jag har så mycket plugg att ta uti med så jag vet inte vart jag ska börja. Mötet i charken i morgon blev inställt så nu kan jag passa på att lägga min energi på att göra lite nytta efter jag kommit hem... *s*
Nu måste jag verkligen få lite sömn! Sov så gott alla ni där ute.

With love/Cecilia

Inga kommentarer: