söndag 11 april 2010

Oh gosh...

Hej på er!
Åh, ni skulle varit med igår, vi hade så jäkla roligt på alla sätt och vis! Maten var bland det bästa jag någonsin ätit och folket var helt galna, musiken bra och magkramp var ett faktum efter många kiknande skratt. ;)
Det var ett flertal människor som kom från Nybro och Kalmar och som alltså var i behov av sovplats, och snäll som jag är lät jag en av gästerna sova hos mig. :) Idag lämnade jag av honom hos Sanna, käkade lite frukost där och tog mig hem igen. Sömnbristen känns i hela kroppen, vi kom trots allt inte i säng förrän runt halv sex. Man måste varit ung och galen för att bli gammal och erfaren (en mycket bra facebookgrupp btw...), det är min filosofi! :D

Jag måste städa av lite här hemma och förbereda inför prinsessans hemkomst. En tur till affären måste också hinnas med, och jag är så jäkla sugen på pizza! Tror dock jag ska vänta tills på fredag, så jag och Kelly kan fredagsmysa ordentligt med hämtmat. ;) Tur jag har popcorn hemma i alla fall... *s*
Usch, jag är helt matt i hela kroppen och huvudet! Skulle helst av allt bara vräka ner mig i soffan och slötitta på teve hela dagen, men jag måste verkligen försöka göra liiiite nytta i alla fall...

Jag vaknade upp med lite ångest idag faktiskt. Kom att tänka på att jag bara har idag på mig att förbereda mig inför praktiken som startar i morgon... Jag förstår inte hur jag kan vara så nervös för det egentligen, jag har ju varit där två dagar redan! Jag blir visserligen alltid sån här innan jag ska ut på något nytt ställe, och de ska ju ändå stå ut med mig i fem hela veckor. *s*
Något som oroar mig lite är att jag inte hittar mitt utdrag ur brottsregistret. Jag fick ju ett i höstas innan jag skulle praktisera på Krungård, men nu har jag inte en susning om vart det tagit vägen. Tänk om de kräver att jag MÅSTE lämna in det i morgon! Då får jag ju gå hem och vänta tills jag får hem det där förbannade papperet. Det tar ju för sjutton mellan en och två veckor att få hem har jag för mig... Självklart ska jag leta som en galning här hemma, och om jag inte hittar det får jag helt enkelt beställa ett nytt. Jag håller alla tummar och tår för att det ska gå bra ändå!

Jag har massor av bilder att lägga upp från gårdagen, men just nu vägrar jag ta itu med det. Den energin som krävs för att fixa bilderna, ändra storlekar och sådär för att kunna lägga upp dom här, har jag inte just nu. Jag ska dock försöka ta mig i kragen och dammsuga av lite.
Ha det underbart tills vi hörs igen. ;)

With love/Cecilia

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice!!!! Hade åxå otroligt trevligt på samma fest.... håller med i mångt och mycket... vissa delar dock jag inte håller med om... maten var väl ok och musiken likaså.. he he.. skämt å sido.. tack alla som var där, vissa extra mycket för en otroligt trevlig tillställning och sällskap...kramar