onsdag 7 april 2010

Underbart!

CentreraHej på er mittinatten!
Jag har haft en totalt underbar kväll hos Sanna! Innan dess hade jag förstås ett par underbara timmar med min prinsessa och det är precis lika viktigt! :) Hennes munsår har inte blivit värre, så jag hoppas det bara hade med förkylningen att göra. *pustar ut*
X:et bjöd mig på glass och jag följde med dem på promenad innan jag gick hem till Sanna-pinglan i solskenet.
Där drack vi (alldeles för mycket) kaffe, åt (lite för mycket) kladdkaka, drack lite te och tittade på Dating in the dark, Desperate Housewives och Cougar Town samtidigt som vi skvallrade om allt vad våra härliga liv innehåller. Ja, för nu råkar det komma sig att vi båda är väldigt tillfreds med oss själva och med allt som händer runtomkring. *lycka*

Åh, så glad man blir av komplimanger! En kille jag pratat med över nätet rätt länge skrev att jag är en av de sexigaste han känner. Ja, inte för att han har träffat mig i verkligheten men ändå. *fnissar* Han tyckte dessutom att jag verkar vara väldigt trevlig, smart och jordnära och GUD vad det värmde i hela mitt hjärta. :D

I morgon är det onsdag och det innebär PARTY i Kalmar. Vi är ett gäng från klassen och förhoppningsvis några från "förra" klassen som ska ge oss ut på Harrys o dansa o sjunga karaoke. Shit så kul det ska bli! Det innebär dock att jag kör på en lugn resterande vecka och hoppas på lite grillning om det blir vackert väder i helgen. Och vet ni vad, det kan faktiskt bli precis lika härligt som vilken annan party-singelhelg som helst! Fester är inte allt här i livet, hör och häpna. ;)
Sanna och Martina kanske också ska följa med ut, och det vore ju helt totalt underbart! Underbart är mitt motto just nu, och för att fira det måste jag ju ge er en låt som ni alla har hört, och som jag faktiskt lärt mig tycka någorlunda bra om. *s* Underbart!



Nu ska jag allvarligt ta och lägga mig under täcket och bara somna in i väntan på många fina drömmar. Jag älskar mitt liv nu! <3 style="font-weight: bold;">

With love/Cecilia

Inga kommentarer: