fredag 14 maj 2010

Anonyma popcornister

Hej där!
Jag har precis poppat en påse popcorn och njuter till fullo av de små knapriga delikatesserna. Jag kan lätt äta popcorn varje dag, men hey! Det är väl lite bättre än att vara totalt besatt av chips eller godis? ;) Det äter jag bara någon gång ibland, det är popcornen som är min stora last här i livet... *s*

Det gick väldans bra på jobbet idag, och jag hade turen att få träffa båda de nya brudarna i charken. Mycket trevliga tjejer, och jag är övertygad om att vi kommer ha en rolig sommar. :)

Kelly hade en jätterolig eftermiddag hos mina päron. Min syster har hand om ett par hästar en bit bort, och de hade visst åkt dit. Det enda Kelly sa när jag frågade om det varit kul var: "hästpållen bajsade jättemycket!" Hahaha! Det var det enda hon pratade om när vi varit med Natta hos hästarna i Timmernabben också, men jag antar att hästskit kan vara väldigt fascinerande... *s*
Innan hon somnade blev jag tvungen att sitta och sjunga igenom alla sånger i Majas Alfabet. Underbart! Hon var så mysig min lilla brud, kurade ihop sig i mitt knä och njöt av närheten. <3

Ska strax packa ihop mig och lägga mig med min nästan utlästa bok. Hur ska jag överleva om inte den andra delen går att få tag i på bibblan?! Då åker jag helt enkelt o köper den!
Här bjuder jag på sommarens kommande partyplåga. Om den är särskilt bra vet jag inte, men man fastnar för musiken. ;)
Ha en underbar natt så hörs vi i morgon igen!
With love/Cecilia




1 kommentar:

Anonym sa...

hej, jag har alla twilight böckerna så du kan få låna! har redan läst dem o förstår precis va du menar.underbar historia / pernilla (grannen)