söndag 16 maj 2010

Completed

Godkväll!
Nu är jag officiellt enbart singel-Cecilia igen i väntan på att prinsessan ska återvända hem om en vecka. Känns... tomt, tråkigt, ledsamt och ensamt, men jag är övertygad om att det är nyttigt för mig att vara ensam den här kommande veckan. Har galet mycket att ta igen från skolan, tre arbeten som ska sammanfattas, skrivas ihop och skickas in, ett seminarium i Kalmar på onsdag (första på fem veckor!), och sen hoppas jag att jag kan få njuta av en härlig helg med massa vänner, mat och festligheter. :)

Jag hittade de här två serierna idag, och eftersom de stämde så förvånansvärt bra ihop med mig och min syn på kärlek och singellivet, blev jag ju bara tvungen att lägga ut dem åt er. ;)


I morgon ska jag försöka genomföra min sista VFU-uppgift, och jag ska enbart hålla i idrotten. Jag tror jag har det hela rätt klart för mig, men måste väl kika igenom allt en gång innan jag lägger mig med min efterlängtade Edward Cullen och läser. :)

IDAG, har vi för övrigt haft en härlig "sista" dag tillsammans, jag och prinsessan. När hon sov middag la jag mig i soffan och slog på femman. Där visade de en dokumentär om personer som lever med den s.k. "elefantsjukan", som innebär att vissa kroppsdelar inte slutar växa. Jag skojar inte när jag säger att jag låg och tjöt oavbrutet i nästan en halvtimme innan jag tvingade mig själv att byta kanal. Det var värst så blödig jag blivit, speciellt när det är barn som måste leva med såna där hemska sjukdomar!
Prinsessan börjar nog bli sjuk anar jag, hon har hostat som en galning sen igår och näsan börjar rinna mer och mer. Uppmanade Martin att hålla lite koll (som om han inte gör det utan mina order... *s*), men jag hoppas hon håller sig frisk!

Nu mina vänner, önskar jag er en fortsatt härlig kväll så hörs vi i morgon!
With love/Cecilia

Inga kommentarer: