onsdag 12 maj 2010

Helg?!

Är det verkligen så att det räknas som helg redan, trots att veckan knappt börjat? Nåja, det är väl bara att se glad ut och NJUTA av ledigheten. :D Och det är något jag verkligen längtar efter! En sovmorgon skulle sitta på sin plats, och jag hoppas att prinsessan vill sova åtminstone till klockan åtta i morgon!

Dagen har spenderats till största delen i skolan med småskruttarna och diverse lektioner om höns och flagglekar. Vad jag kommer sakna dem! Jag har bara två dagar kvar, och de kommer flyga iväg som ingenting...
Fick dock sluta en hel timme tidigare än vanligt på onsdagar, så jag och Kelly hann både äta OCH dammsuga av lite här hemma innan det ringde på dörren och allra bästa Nathalie stod där och såg söt ut. :)
Vi pimplade kaffe och smaskade riskakor, tog en promenad innan regnet började störta ner, nattade prinsessan på ärten, slingade hår och tittade på lite härlig underhållning på teve. Anna Ankas assistent-program är nästan så pinsamt att jag inte kan sluta titta. Jag kan inte förstå att man skulle vilja jobba för en sådan människa, trots att jag helt ärligt tycker att fröken Anka herself verkar ha liiiite mer innanför skallbenet i det programmet än i Svenska Hollywoodfruar...

Strax är det dags för min obligatoriska dejt med Edward Cullen, och jag kan knappt vänta! Jag är helt enkelt löjligt förälskad i historien...
Morgondagen ska spenderas i lugn och ro. X:et kommer tydligen förbi på besök under förmiddagen, så jag kanske bakar lite scones om han har tur. *s* Cykeln ska få sig en tur också framåt eftermiddagen, då jag har bestämt att vi ska cykla hem till päronen. Ja, i morgon ska bli en härlig dag. :)

Ha en förträfflig natt alla sköna typer därute i cybervärlden!
With love/Cecilia

Inga kommentarer: