söndag 30 maj 2010

Mors dag

Hej på er alla!
Jag vill börja med att skicka en stor kram till alla mammor där ute. Ni (vi) är värdefulla och behövda! <3

Dagen har varit lång och seg. Tvättade, handlade, bakade min Hermankaka, fick besök av x:et som följde med hem till päronen, käkade middag, konstaterade missnöjt och besviket att Hermankakan inte var god, promenerade hem med prinsessan och har spenderat tiden hemma i lugn och ro med sagoläsning och lite nätspanande. Bridget Jones börjar strax, så jag tänkte bänka mig framför teven med ett stort glas cola och en jätteskål med popcorn och bara ha hemmamys på egen hand. :)

Det återstår att se om jag kommer orka lägga ut bilder från djurparken och partyt senare idag, om inte annat lovar jag er ett härligt inlägg med både info och bilder från min underbara lördag!
Ha en härlig kväll.
With love/Cecilia

Inga kommentarer: