måndag 31 maj 2010

Ölands djurpark vs. Bluesfestivalen


På rundturståget Givetvis måste alla tagna bilder granskas och godkännas av hennes majestät herself innan de läggs ut... ;) Le tigre Sagoslottet var omtyckt... ... och spökslottet var lite läskigt... ... men hästarna var dagens höjdpunkt! Jag tror att killen som skötte karusellen blev lika glad varje gång vi åkte. Det såg så ut i alla fall. ;) Grävmaskiner är prinsessans grej!


Vi börjar med besöket på Ölands djurpark. Det var en jättemysig tur i ren Brötte-anda, och vi hade nog lika roligt alla tre!
Kelly är ju så stor nu så hon kan åka karusellerna, så vi åkte båda slotten, lilla berg- och dalbanan, hästarna och pariserhjulet. Stora berg- och dalbanan vill inte ens jag åka längre med tanke på hur den skramlar och har sig. *s*
Framåt två var vi så trötta efter springandet bland djuren, turerna i karusellerna och det eviga gåendet. ;)
Både Therese och Kelly däckade på vägen hem, och jag fick börja sjunga med i musiken på radion för att inte falla in i nån dvala själv. Farligt farligt!

Lämnade av prinsessan hos mamsen o papsen ganska direkt, och åkte hem för att piffa upp mig inför kvällen. Började med grillning och förfest hos Martinas mamma med vänner och bekanta. Mycket trevligt!
Hvita Hästen var en självklarhet och där dansade vi häcken av oss hela kvällen. Fick syn på tidernas snyggaste polis, och blev ju bara tvungen att säga nåt fiffigt. "Det kan inte vara lätt att vara polis när man är sådär snygg..." slängde jag ur mig lite obetänksamt, men han såg ut att bli väldigt glad. ;) Killar i uniform är mitt kall här i livet. *jihaw*

Här bjuder jag på lite bilder från kvällen. Ja, lite är ordet för mina batterier är totalt utbrända nu tydligen och dör efter bara ett par kort. Tragiskt...

Underbart söta Mikaela
Vi bjuder på den här, vi var lyckliga i alla fall. :)
Med tanke på mörkret i bakgrunden började det bli sent så jag får väl skylla på det... Belinda kom förbi! Lovely.
Med sig hade hon ett par andra brudar. Jessica var också med såklart! :)
På väg ut med mina härliga tjejer. Jag älskar min klänning btw! :D

Dags att sova. Grupparbete i skolan i morgon!
Sleep tight/Cecilia

1 kommentar:

LillHerman sa...

Haha! Snajsig bild på oss hörrödu;)