lördag 22 maj 2010

Soooool!

Hey!
Idag har jag återigen kunnat sitta lättklädd ute på balkongen och njuta av solen! Enda nackdelen med att vara rödhårig i grunden är att huden inte accepterar lika mycket av de härliga solstrålarna som jag vill att den ska göra... Tur att jag har ett par flaskor av Kellys solskyddskräm 50+ att smörja in mig med. ;)

Min kära mamma har fått stå ut med min härliga stämma i nästan en och en halv timme i telefonen och det var så välbehövligt! Vi träffas så sällan just nu att man kan behöva prata av sig med jämna mellanrum. <3
Jag hade tänkt plugga från klockan 11 idag, men som ni ser har jag inte kommit igång än. Ett par timmars skrivande måste det dock bli innan jag slänger mig i duschen och börjar göra mig redo för kvällen äventyr till Kalmar. Jag hoppas innerligt att vädret gör som jag säger och inte börjar släppa flera liter vatten över oss ikväll... *s*

Min mage skriker efter mat, så jag antar att jag borde göra som den säger och stoppa i mig något ätbart. Hjärnan har en tendens att inte göra som jag säger när jag är hungrig, så om jag ska lyckas få något alls gjort bör jag nog vara mätt... *s*
Jag hoppas ni alla får en underbar lördag oavsett vad ni hittar på!
With love/Cecilia

Inga kommentarer: