onsdag 9 juni 2010

Efterlysning!


Min älskade Simba försvann natten till söndag den 30:e maj. Jag vet ju inte exakt vilka som läser min blogg, men vänder mig till folk främst i Ljungnäsområdet. Jag tror inte han blivit påkörd, risken är nog större att han blivit inlåst eller bortjagad.
Han är social och tillgiven och kastrerad. Han är ljus i pälsen och ganska smal, på gränsen till benig. I och med det funderar jag lite på om någon trott att han är hemlös och inte får någon mat, och sedan tagit hand om honom. Det hände med en av våra tidigare katter som till slut flyttade hemifrån för att han fick godare mat och mer uppmärksamhet hos sin nya tant... *s*

Jag skulle verkligen bli överlycklig om någon kunde komma med en ledtråd till mysteriet, det finns ju så galet många hus och gömställen han kan ha gömt sig på, men vet du någon som har tagit hand om honom, eller om du tycker dig ha sett någon vilsen katt någonstans i närheten säg till! Jag saknar mannen i mitt liv, och Kelly saknar sin "lillebror".
Tack.

1 kommentar:

Lotta sa...

Han har inte varit runt mitt område, men ska hålla utkik.