måndag 21 juni 2010

Ett typiskt party á la Cecilia

Tjohoo!
Idag är en bra dag. Jag har laddat upp med massor av partybilder åt er, och ska ge en snabb med någotsånär utförlig update av helgens party.
Förfesten ägde rum hos Ann, och efter en snabbvisit innehållande en halv kycklingsallad som dagens middag och lite småsnack med småkillarna promenerade jag och Sanna från badhuset till funkabo. På vägen blev vi omkörda av två mc-killar som tydligen fick akuta behov av att visa upp sig från sina häftigaste sidor. Härligt...
Ann hade två vänner på besök, och vi satt inträngda i hennes lilla (men mycket hemtrevliga) etta, drack (mer eller mindre) måttliga mängder alkohol, lyssnade på (mestadels) bra musik och svullade chips innan vi åkte stadsbuss med Niclas Strömstedt (det kunde åtminstone varit han!) in till stan.

Det var nemas problemas att komma in på Harrys även den här gången, och om bara några månader kan jag glida förbi utan att ha hjärtat i halsgropen. Att man aldrig kan bli tillräckligt gammal för krogarna... *s*
Det första som hände när vi kom innanför dörrarna var att vi blev påhoppade av en man med bröst, peruk, högklackat och smink. Sexigt... I ärlighetens namn var hela stället fullt av transvestit-lookalikes, och vissa av dem var till och med lite svåra att genomskåda.

Vi satte såklart fart på dansgolvet (som alltid) och de första timmarna hade vi urkul! Framåt midnatt fick jag huvudvärk (skyller på den minimala mängden alkohol) och var beredd att ta första bästa buss hem redan vid halv ett. Vid det laget var dansgolven så fullbelagda att vi knappt fick plats. Lovely... *s*
Jag kände mig lite bitter då jag tyckte att Sanna fick alla killar under kvällen, men när jag tänker efter fick jag ju faktiskt både hångla med en av transvestiterna (och just varför han var utklädd kan vi utelämna...), tjänade ihop ett telefonnummer av någon trevlig kille vid namn Erik, fick två efterfrågningar om fikaträffar, pussade och kramade en söt Konsumleverantör och fick öva på flörttekniken hela kvällen.
Summan av det hela innebär ju alltså att både jag och underbara Sanna lyckades bra. ;D

Underbara Sanna! Vad vore världen i all sin glans, om inte du fanns? ;)
Värdinnan och hennes väninna. ;)
Vi hittade ett snyggt får på vägen till bussen. No comment... På väg in till stan. Jag kände att mina oerhört pepparkaksbruna ben behövde luftas från strumpbyxorna för en kväll... *s* Vi råkade smuggla in en öl (helt ovetandes om detta missöde såklart!) så vi fick smita in på toaletten och göra oss av med bevisföremålet... Kvällens första påhoppare. Helt lovely! ;) En Maria kom förbi och skakade lite rumpa med oss. :) Och en Alex från Nybro kände sig tvungen att hänga på partyligan. Jag tror inte han ångrade sig. :P Tre blivande lärare. Skulle du vilja lämna ditt barn till oss? ;) Underbart! Jag hittade en stackars shemale som såg lite bortkommen ut, så jag passade på att muntra upp henom. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilka hemska bilder på mig men skit i det jag är ju som jag är :) Tack för dina fina kommentarer om mig men inte fick jag några killar ;) Nog om det! hahaha... Ja, hur som helst så var det galet skoj som vanligt :)

Alex sa...

haha så det var så man blev på bild.. hmm inte den allra bästa sidan prescis.. men men den få duga.. och ja det var trevligt å få umgås me ert lilla party gäng...
annars hade jag ju inte fått chansen å lära känna dig bättre:P