torsdag 17 juni 2010

Give me some lovin'!

Och inte vilken kärlek som helst! Nej, jag vill ha den där som alla pratar om, kärleken som slår till så fort man ser någon. Vid första ögonkastet. Fy sjutton så romantiskt, och säkert alldeles jävla påhittat också för den delen... *tjurar*

Jag har haft så roligt på jobbet idag! Jag vet inte hur många fina pojkar som travade förbi mig när jag stod och glänste i charken. De flesta hade såklart flickvänner med sig, men sånt bryr jag mig inte om. Titta får man göra, resten är upp till dem. ;) Inte för att det bevisar att en kille är något att ha om han stöter på någon annan när det finns en flickvän med i bilden, men själva flörtandet är ju så jäkla roligt! :D
Jag missade min söta leverantör idag, men lyckades få en slängpuss av honom åtminstone. Bättre lycka nästa gång! ;)

Jag satte mig på balkongen och slipade på en stol när jag kommit hem igen. Hjärnan orkade inte riktigt fokusera, så stolen fick nöja sig med en halv behandling idag. Jag vill ju gärna hinna klart med mina möbler tills Kelly kommer tillbaka hem, men det är nog en omöjlighet.

Är det inte typiskt att solen ska skina när man inte har någon möjlighet att vistas utomhus? Jag får nöja mig med att kika ut genom fönstren ibland och kanske sättaCentrera mig ute under lunchrasten. Det är ju trots allt bara morgondagen kvar innan jag är ledig hela helgen. :D

Sov sött och ha en underbar fredag i morgon!
With love/Cecilia


Inga kommentarer: