söndag 20 juni 2010

I'm alive!

Jahadå, jag lever. Jag är jäkligt trött och jäkligt sötsugen, så mitt soffbord är fullt av onyttigheter och i soffan sitter Martin och väntar på att jag ska göra honom sällskap och se på Systrar i jeans. Jaharå, han har aldrig varit svår för tjejfilmer, och nädå, vi är fortfarande inte ett par. Vi har faktiskt inga planer alls på att bli det heller, men umgås gör vi! Jag gillar hans sällskap. :)

Jag lovar er massa härliga bilder från vår partykväll igår, och en utförlig update om alltifrån förfesten, hångel med transvestiter och nummerutdelningar. I morgon. ;)

Ha en underbar kväll!
With love/Cecilia

1 kommentar:

Alex sa...

hm oj oj ska de komma upp bilder,,hm har en svagt minne att jag hamnade på bild nånstans på harrys.. då får man väl hoppas den gör mej nogålunda rättvis då;)