tisdag 29 juni 2010

I'm done

Dagen har varit helt underbart solig och varm och hur har jag spenderat den? Inomhus... *suckar* Nåja, jag behöver inte svettas i alla fall, det är svalt och skönt på jobbet. Positivt tänkande! ;)
Jag kom knappt ur sängen idag, men masade mig upp efter några minuter och stressade mig klar. Jag la märke till hur sura alla verkade vara idag. Inte många log tillbaka när de skulle handla av mig, och folk hade inget som helst intresse av att småprata utöver sina beställningar. Inte för att jag brukar småprata särskilt mycket ändå, men det förgyller ju dagen lite med människor som vill säga annat än "ett hekto källarrökt skinka". *s*

Jag skulle träffat Nathalie nu ikväll egentligen, men vi kom överens om att ta det en annan dag eftersom hon hade annat för sig och jag så gärna ville åka och hälsa på Kelly lite. Sagt och gjort, efter en runda på grannen till jobbet så cyklade jag bort och busade lite med mitt vackra lilla hjärta. <3

Jag känner mig allt annat än pigg just nu, så jag tror jag ska bädda ner mig i soffan och bara slappna av lite. Jag tror det kan behövas. I morgon blir en lång dag på jobbet följt av en trevlig kväll i Kalmar med mina fina flickor.
Lyssna på den här sprudlande låten och ha en toppenkväll alla härliga läsare!
With love/Cecilia


Inga kommentarer: